Листа на блогови

Рекоа за Macedonian Blogs

Пофалби за блогот Macedonian Blogs:

"Вчера случајно преку горниот банер кој беше поставен на еден блог кој го читам, првпат стапнав на овој блог – кој всушност е агрегатор на приближно 120 блогови кои подигаат содржина на македонски јазик. Карактеристично е дека тука има блогери на различни платформи...Бидејки ми се допаѓа идејата на таканаречени агрегатори каде може да се наоѓаат содржини на МК јазик на различни блогериод повеќе блог платформи, Ви го представувам Macedonian Blogs ... " - Александар Димитријевиќ - автор на еден од најдобрите македонски блогери, автор на популарниот блог Volan

"Подршка за човекот кој го генерира тој блог (Macedonian Blogs) … Јас од пред некоја недела го открив и во знак на подршка ставива банер до неговиот блог.Не знам Волан од кај го нашол,и на кој блог го видел, веројатно и други знаат за него но јас стигнав сосема случајно зошто забележав посети на мојот сајт метар токму од тој блог.Исто така забележав коментари кој се исмејуваат на ваквиот потег и ваквиот блог, што не ми се допадна и сакав на некој начин да дадам подршка.
Предлагам секој да го стави како банерче." - Meceto Usko, автор на истоимениот блог (нов блог)

Но ете нека не биде прв ако тоа се мерилата… не е ни битно тоа. Мислам дека нешто вакво, баш во овој стил до сега немало. Искрено тоа “прв” и мене знае да ми засмета понекад…

За крај нека биде комплетна листата http://blogs-mk.blogspot.com/ - Pipo

1 comment:

Marko said...
This comment has been removed by the author.